A.D. EuroTrans

Opinie (9) + dodaj opinię

Dane przewoźnika

Wczasowa 15
76-270 Ustka

tel: 665 005 556

Obsługiwane trasy

Przez: Słupsk - Lębork - Gdynia - Gdańsk - Toruń - Ciechocinek - Włocławek - Łódź - Częstochowa - Katowice - Kraków - Myślenice - Chabówka - Nowy Targ
Przez: Słupsk - Suchorze - Bytów - Chojnice - Bydgoszcz - Toruń - Włocławek - Łódź - Częstochowa - Katowice - Kraków - Myślenice - Rabka-Zdrój - Nowy Targ
1+1 = Ocena przewoźnika:
Komentarz
dodał opinie o przewoźniuku: A.D. EuroTrans • 2017-05-17 21:43:22
OcenaOcenaOcenaOcenaOcena
W dniu wczorajszym tj.16 maj jechaliśmy kursem dziennym z Ustki do Krakowa. Kierowcy w Łodzi błądzili by dojechać do dworca Łódź Fabryczna, głośno wyrażając swoje niezadowolenie i irytację z powodu braku wskazówek wytyczenia trasy i oznakowania(w tym od szefostwa) Byli opóźnieni ponad pół godziny. Mimo to TRADYCYJNIE zatrzymali się na postój co najmniej 15minutowy za Łodzią chyba w miejscowości Tuszyn w oberży Złoty Młyn. Zawsze tam zajeżdżają ale tym razem mogli sobie darować Z UWAGI NA OPÓŹNIENIE. Autokar wyjeżdża godzinę wcześniej niż przed zmianą rozkładu. Mimo to w praktyce dojechaliśmy do Krakowa 35minut spóźnieni a nie był to piątek i nie występował wzmożony ruch czy też ponad przeciętne utrudnienia w ruchu. Pomimo dużego tłoku w Łodzi kierowcy nie zwolnili miejsc pasażerskich które sobie zajęli -aż w liczbie 8 miejsc a oprócz nich fotel pilota i rzecz jasna kierującego. Tak więc Panowie kierowcy zajmują łącznie aż 10 miejsc w autokarze uniemożliwiając korzystanie z tych miejsc pasażerom. Ich walizki i kurtki muszą jechać wygodnie... Miejsca w pierwszym i drugim rzędzie po obu stronach są w ten sposób zajęte ale to u nich nie pierwszy raz. Poza tym głośne komentarze kierowców do siebie nie zawsze są na miejscu... tym bardziej że świat jest tak naprawdę mały i można ciekawych rzeczy się dowiedzieć chociażby o szefie:)
Komentarz
dodał opinie o przewoźniuku: A.D. EuroTrans • 2016-06-27 11:49:28
OcenaOcenaOcenaOcenaOcena
Powiem krótko, tragedia, żona 2 dni temu wyjeżdżała z Łodzi, podjeżdża pan i od razu komunikuje że nie ma miejsc, bo za dużo biletów sprzedali, oczywiście winę zrzucał na system, ale pewnie znając życie kierowca sam sprzedał za dużo biletów...... paranoja, zwłaszcza, że bilet kupowałem miesiąc wcześniej, zaraz po zakupie dzwoniłem na info linię, gdzie pani poinformowała mnie, że na pewno jest miejsce, po około 30 minutach pan ledwo poupychał wszystkich, zadzwoniłem na numer podany na autokarze, nagrałem się na pocztę i nikt..... nie oddzwonił. Jedyne co to nie potrzebny stres i zdenerwowanie, bo jedyne co usłyszałem od kierowcy to, że zwrócą mi pieniądze..... przepraszam, wszystkie, za wykupiony pobyt też??? przecież mało co moje dziewczyny nie pojechały... dlatego pierwszy i ostatni raz korzystam z usług tej firmy.....