Lub dodał opinie o przewoźniuku:
EXPRESSBUS s.c • 2019-03-19 22:09:47
Dno - kierowca gbur nie udziela informacji, zabiera bagaż do bagażnika, bo nie ma możliwości w tym minibusie do wrocławia zmieścić bagaż przy sobie
Adam dodał opinie o przewoźniuku:
EXPRESSBUS s.c • 2019-03-19 22:07:02
Kierowca cham, bus ciasny
Pasażer dodał opinie o przewoźniuku:
EXPRESSBUS s.c • 2018-12-28 20:25:02
Nie mam ogólnych zarzutów do firmy ExpressBus, ale skandaliczne jest zachowanie jednego z kierowców (nie wiem jak ma na imię, ale to chyba zięć właściciela, niski i chudy brunet), który bardzo źle odnosi się do pasażerów. Często używa chamskich odzywek, krzyczy na ludzi, warczy, jest wiecznie niezadowolony, o nic nie można się zapytać, bo od razu ma pretensje. Poza tym przewadzi busa niebezpiecznie, szarpie biegami, gwałtownie dodaje gazu, jeździ za szybko i wyprzedza gdy nie ma do tego warunków). Poza tym, ucisza wszystkich pasażerów, a sam non stop rozmawia przez telefon opowiadając o swojej byłej żonie, problemach rodzinnych i rozprawach sądowych. Powinien ktoś zdyscyplinować tego Pana, bo kwalifikuje się do zwolnienia dyscyplinarnego i inni pasażerowie też tak uważają!
ma dodał opinie o przewoźniuku:
EXPRESSBUS s.c • 2016-01-08 20:35:32
Zgadzam się z Panią w pełni. NIE POLECAM i radzę uważać.7 stycznia na trasie Kraków - Lublin, tuż za Kielcami nastąpiła awaria busa. Po długotrwałych negocjacjach kierowcy z firmą, ten poinformował nas, pasażerów, że firma zwraca nam pieniądze za podróż i dalej dojedziemy jakoś. Nadmieniam, iż byliśmy na trasie szybkiego ruchu w środku lasu. Taka sytuacja....Podobno firma nie mogła załatwić transportu i łatwiej było nam dojechać czymś innym. Tylko nikt nie zwrócił uwagi na prawa pasażera...opóźnienie, zdenerwowanie, brak kontaktu z firmą, bo to my dzwoniliśmy...a po drugiej stronie ŚCIANA. Po 2,5 godzinie otrzymaliśmy sms-y przepraszające. Oj, jak pomogło...
mec dodał opinie o przewoźniuku:
EXPRESSBUS s.c • 2015-03-31 22:59:08
Ostrzegam przed podróżami z lubelskim Expressbus. 28 marca jechałam z Krakowa do Lublina. W Radomiu był 5-minutowy postój. Uprzedziłam kierowcę, że muszę do toalety/imperatyw pęcherza ważniejszy od rozkazu króla/. Zostawił mnie na pastwę losu. Zobaczyłam tylko czerwone tylne światła. Pierwszą z brzegu taksówką ruszyłam w pogoń. Bez skutku. Telefonicznie z dyspozytorką, zostało uzgodnione,że poczeka w Zwoleniu. Więc dalej trasówką, za 193 zł , dojechałam na miejsce. Busika nie było. Bezmyślna panienka, dyspozytorka, miała jedną radę – dojechać do Puław lub Lublina na własną rękę, podała nawet godziny następnej podwózki. Żadnego przepraszam nic. Moja wina, kierowca ma rozkład jazdy i koniec. Bagaż też mam sobie odebrać u innego kierowcy już w Lublinie. Dojechałam z BP Tourem. Na końcowy przystanek dostarczono mi walizkę. Następnego dnia rozmawiałam z właścicielem. Szkoda było strzępić język. Okropny gbur, moja wina. Kierowca w porządku, a następnym razem to... O zwrocie poniesionych kosztów mowy nie ma, żądać to ja sobie mogę od rodziny, a od niego ….......Musiałam użyć brzydkiego słowa, po polsku krzywa, i rozłączyć się. Nie rozumiem jak można tak potraktować 64-letnią pasażerkę, przecież nie wypite piwo podziałało na pęcherz, tylko wiekowy mus. Nie jestem worem piachu i do tej pory myślałam, że to przewoźnikowi zależy na pasażerach a nie odwrotnie. Tak więc NIGDY, NIGDY więcej z Ekspressbus!!!!!!!!!!!!!!!!!!